رپورتاژ خبری

رپورتاژ خبری

رپورتاژ خبری

رپورتاژ خبری

رپورتاژ خبری

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

تجربه طراحی متفاوت با سیاه طرح پردازان

کاربر یک | چهارشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۳۸ ق.ظ

از سوی شرکت مهندسی معماری پرسیاه طرح پردازان

جشنواره زمستانی «خونتو نو کن» برگزار می شود

بعضی خانه‌ها انگار روح دارند , زندگی در آن در جریان است. حقیقت این است که زیبایی دکوراسیون داخلی خانه، ارتباط چندانی با متراژ آن ندارد. یکی از موثرترین عناصر جلب توجه فضای خانه، طراحیِ داخلی حرفه ای و متفاوت است.

در واقع، طراحیِ داخلی حرفه ای و متفاوت بهینه سازی فضاهای داخلی ساختمان ها به منظور انجام فعالیت های روزمره یعنی زندگی و کار است. بیشتر بخش عمر ما در فضای داخلی منزل سپری می شود. اما چطور می توانیم دکوراسیون داخلی منزل مان را تغییر دهیم و به بازسازی بپردازیم.

«شرکت مهندسی معماری پرسیاه طرح پردازان» معماری و طراحی داخلی لوکس، حرفه ای و متفاوت با حضور آرشیتکت های بنام و تحصیل کرده در ایتالیا و انگلیس را عهده دار است.

خدمات و توانمندی های این شرکت:

۱. طراحی و دکوراسیون داخلی منزل
۲. دکوراسیون لوکس اداری و تجاری
۳. طراحی و ساخت حرفه ای ویلا
۴. آتلیه تخصصی طراحی نما
۵. فروش برندهای برتر ساختمانی

از آنجاییکه بهترین فرصت برای بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی منزل قبل از شروع سال جدید است. شرکت مهندسی معماری پرسیاه طرح پردازان، طراح و مجری دکوراسیون داخلی منزل، خانه های ویلایی، آپارتمان و… در سبک های سنتی، مدرن، کلاسیک و… با شرایط ویژه پرداختی و تخفیف های باورنکردنی آماده ارایه خدمات حرفه ای به شماست.

❄️اکیپ اجرایی حرفه ای و با تجربه.
❄️مدیریت اجرایی قوی پروژه ها و تیم مهندسین ناظر.
❄️ضمانت نامه کتبی اجرایی برای هر پروژه.
❄️کیفیت بالا و رعایت استانداردهای معماری و دکوراسیون داخلی.
❄️ثبت اطلاعت مشتری در باشگاه مشتریان و بهرمندی از سایر خدمات شرکت.
❄️یه عالمه جوایز✨طلایی✨برای یه زمستان رویایی…

👈🏻جشنواره زمستانه #خونتو_نو_کن .

👌🏻رزرو بازدید و مشاوره رایگان:
CrmSpecialist@

شماره های تماس: ۰۹۱۰۱۷۰۷۰۳۷ – ۰۲۱۲۶۷۶۱۴۵۲

  • کاربر یک

تولید محصولات کاغذی از سنگ چگونه ممکن است؟

کاربر یک | چهارشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۱۹ ق.ظ

تولید محصولات کاغذی از سنگ چگونه ممکن است؟

برای ساخت یک تن کاغذ حدوداً پنج تن چوب مصرف می شود علاوه بر مصرف بسیار زیاد از چوب، برای ساخت کاغذ از سلولز ، کارخانه ها آب بسیار زیادی نیاز دارند. برای همین ، تولید محصولات کاغذی از سنگ پیشنهاد بسیار جذابی می تواند باشد.

این درحالی است که کاغذ معدنی (کاغذ از سنگ کربنات کلسیم یا همان کاغذ سنگی) نیاز به آب ندارد و هیچ گونه پسماند سمی نیز تولید نمی کند. اما چگونه می توان محصولات کاغذی را از سنگ تولید کرد؟

«شرکت پارس کاوش پلیمر» به مدیریت جناب آقای محمد مهدی مصلح با توجه به نیاز کشور به تولید کاغذ با بررسی های کارشناسی و فراهم نمودن زیر ساخت لازم با هدف تولید کاغذ سنگی که جایگزین بسیار مناسبی برای کاغذهای سلولزی می باشد، فعالیت خود در مهرماه سال ۱۳۸۳ در زمینه ارائه تکنولوژی و فرآیند طرح تولید کاغذ از سنگ آغاز نماید.

تکنولوژی ساخت کاغذ از سنگ ، جدیدترین فن آوری توسعه یافته برای تولید کاغذ از طریق غنی ترین منبع روی زمین یعنی کربنات کلسیم، مواد پلیمری و افزودنی جهت تولید کاغذ استفاده شده است. در این روش دیگر احتیاجی به آب دیگ بخار، افزودن اسید الکیل ها، سفید کننده ها ، دفع گاز و دفع آب ندارد. این محصول بدون آلودگی برای محیط زیست می باشد و همین طور باعث ذخیره انرژی می شود.

بر این اساس، موقعیت جغرافیای اجرای طرح ایجاد چنین واحدی بهتر است در کنار معادنی باشد که در آنجا کربنات کلسیم استحصال می گردد مانند لرستان، همدان، مشهد، تبریز، قم و …

این محصول در نوشتار و لوازم و التحریر، یادداشت، پوستر، کتاب، مجله، ساک دستی و بسیاری از کاربردهای دیگر استفاده می‌گردد. همچنین، یکی از کاربردهای بسیار مهمی که این کاغذ در ایران می‌تواند داشته باشد در زمینه بسته‌بندی سیمان است.

شرکت پارش کاوش پلیمر با تکیه بر بزرگترین و قویترین گروههای تولید کننده تکنولوژی و تجهیزات و همکاری با تامین کنندگان برتر برندهای جهان، متعهد به ارائه تکنولوژی ساخت کاغذ از سنگ به علاقه مندان است.

در سال های اخیر، تکنولوژی تولید کاغذ از سنگ این شرکت به چین – تایوان – مالزی صادر شده و از طرف مشتریان به گرمی مورد قبول واقع شده است.

ظرفیت تولید پروژه ساخت کاغذ از سنگ ۲۵۰۰ الی۴۰۰۰ تن در سال گرماز ۳۵ الی ۴۰۰ گرم با عرض ۸۰۰ میلیمتر الی ۱۲۰۰ میلی متر است. در ادامه میتوان گفت که هیچ تهدیدی برای پروژه تولید کاغذ از سنگ نیست چرا که مواد اولیه آن برای سالها و حتی قرن ها نیز وجود خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش تولید و ماشین آلات تولید کاغذ مصنوعی با شرکت پارس کاوش پلیمر ، با مسئولیت محدود تماس بگیرید.

شماره تماس : ۰۹۱۲۳۴۴۳۲۷۰

نشانی : سعادت آباد ،میدان کاج ،خیابان علامه طباطبائی شمالی ،نبش خیابان ۱۶ شرقی ،پلاک ۶۵ ،واحد ۲ جنوبی

فرصت پرس
  • کاربر یک